İlk bira deneyimim tadına alışamadım
16 yaşındayım arkadaşımda 19 yaşındaydı oda denemek istiyordu ilk sarı tuborg deneyimledik kokusuyla tadı aynıydı berbat geldi ama hic bozuntuya vermedim dikmeye devam ettim zorda olsa. Bir kaç ay sonra carlsberg deniyelim dedik budaha iyidir diye yine aynı alışmakmı lazım ne hic begenemedim bu sefer daha zor yudumladım sanırım beklenti büyük diye oldu sarı tuborgu bi tık daha begendim diyebilirim ama memnun kalmasam bile hala başka biraları denemek istiyorum tekele girince biraların viskilerin görünüşü bile şunuda alalım dedirtiyor resmen.
submitted by /u/Chevolir
[link] [comments]
